среда, 12 февраля 2014 г.

Модуль 8. Рефлексія

Модуль 8. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
Ÿ            Яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес;
Ÿ            Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
Ÿ            Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
Ÿ          оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
Ÿ          щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
Ÿ         щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
Ÿ        самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
Ÿ          переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям, Уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий