Модуль 8.
Рефлексія.
Цей модуль
допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»,
а саме:
Яким чином створення системи оцінювання
допоможе мені покращити навчальний процес;
Як залучення учнів до процесу оцінювання
змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних
цілей;
Як залучення учнів до процесу оцінювання
змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних
цілей;
оцінювання, що будується навколо
навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми,
так і на навичках 21 століття;
щоб визначити рівень розуміння учнями
теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується
підсумкове оцінювання;
щоб визначити рівень розуміння учнями
теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується
підсумкове оцінювання;
самому виконати завдання (створити
продукт, який мають виконати учні);
переконатися, що визначені критерії
відповідають сформульованим навчальним цілям, Уникати використання незрозумілих,
неточних, неконкретних слів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий